måndag 17 augusti 2009

Stolpskott

Jag var på Söderstadion 2004. Det var premiärmatch mot Malmö FF och några mindre begåvade supportrar till Skånelaget höll upp en banderoll med ett budskap jag väljer att inte citera här. Banderollen är inte glömd bland hammarbyfans och relationen till de himmelsblå supportrarna är inte den bästa. Den spännande premiärmatchen slutade 0-0.

I lördags var jag återigen på Söderstadion och denna gång såg jag Elfsborg vinna med 3-2. Bajen fajtades på bra i första halvlek men i andra kändes det som att boråsarna var det klart bättre laget. Föga anade jag under matchen att bakom mig så vecklades det ut en banderoll med ett dubiöst budskap. Den som vill veta vad som stod på den banderollen får googla på nätet. Jag vill inte skriva denna banderolls budskap här heller. Det räcker för mig att konstatera att jag inte står bakom det som skrevs.

Inga kommentarer: